In het voetbal gaat het in bepaalde periodes per jaar vooral over transfers. En wanneer zo’n overstap heel opmerkelijk is, of als het met enorme bedragen gepaard gaat, dan hebben zelfs de niet-voetballiefhebbers het erover. Ook voor jou en jouw bedrijf kan een ‘transfer’ heel lucratief zijn.

Winst

Bij een transfer, zoals dat in het voetbal heet, gaat het uiteindelijk om winst. Winst die de nieuwe club met die nieuwe speler qua spel hoopt te boeken, en voor de verkopende club gaat het dan om financiële winst. Tot slot is het ook winst voor de betrokken speler. Want hij wordt er financieel natuurlijk beter van en sportief wellicht ook. Als je het hebt over een transfer, of liever gezegd een overstap, van jouw bedrijf naar een andere telecomprovider, dan moet daar voor jou ook een vorm van winst tegenover staan. Bijvoorbeeld door een lagere maandprijs, een snellere verbinding, of een betere klantenservice.

Niet moeilijk

De overheid heeft met de meeste telecom- en internetproviders afgesproken, dat het gemakkelijk moet zijn om over te stappen. Dat kan normaliter op de datum dat je lopende contract eindigt. Dan is het heel interessant om eens te kijken waar en hoe het beter, anders of in elk geval goedkoper kan. Toch zien veel mensen een overstap nog als een heel gedoe. De angst dat de overstap niet goed gaat en je daardoor ineens niet bereikbaar bent weerhoudt veel mensen ervan. Maar die angst is niet nodig. Zeker niet als wij het voor je regelen.

Gestructureerde begeleiding

Bij grote voetbalclubs hebben ze spelersbegeleiders. Vooral voor nieuwe spelers zijn dat belangrijke mensen van de club. Ze maken hen binnen en buiten de club wegwijs en helpen waar dat nodig is. Allemaal bedoeld om het de speler zo snel mogelijk gemakkelijk te maken en te laten wennen aan z’n nieuwe omgeving. Eigenlijk doen wij min of meer hetzelfde, als je besluit om via ons over te stappen. Wij behandelen de overstap als een project en helpen je met ondersteunende communicatie. Zo krijgt bijvoorbeeld elke medewerker persoonlijk een enveloppe met daarin een zogenoemde compliment card. Daar staat alle informatie op die hij/zij nodig heeft om de overstap soepel te laten verlopen zonder verlies van gegevens. Kortom: wij begeleiden jou en je medewerkers bij een overstap graag.

Vragen staat vrij

Vraag jij je wel eens af of een overstap zinvol is? Of ben je gewoon niet zo tevreden over je huidige provider? Bijvoorbeeld vanwege een minder goed bereik of door hoge nota’s? Misschien is een overstap dan wel heel interessant voor je. We kijken graag eens naar de mogelijkheden. En ook tijdens de overstap zijn we altijd voor vragen of begeleiding beschikbaar. Stay connected.